2016 loopt op zijn eind... Het is hoog tijd om feest te vieren! Een avondje KaraFun levert gegarandeerd een fijne oudejaarsavond op, maar om deze zo goed mogelijk voor te bereiden, volgen hier de meest gestelde vragen aan onze Klantenservice.
Namens het hele KaraFun team wensen we je een heel gelukkig en muzikaal jaar 2017 toe!
- Ik heb een abonnement, maar het lukt me niet om in te loggen.
- Ik heb een abonnement, maar toch kan ik alleen fragmenten afspelen.
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
- Hoe moet ik de tekst op een tweede scherm weergeven (TV, Beamer)?
- Hoe moet ik een microfoon aansluiten?
- Hoe moet ik KaraFun offline gebruiken?
- Hoe moet ik de catalogus printen?
- Hoe kunnen mijn gasten de lijst met nummers inzien?
- Wanneer start mijn abonnement?
- Ik heb een geschenkbon ontvangen, wat moet ik nu doen?
Heb je nog andere vragen? Aarzel niet om een kijkje te nemen in ons Helpcenter, onze Praktijkgevallente lezen of onze Tips van de maand door te bladeren op het blog om alle antwoorden op je vragen te vinden!