It looks like you are browsing from United States. Please select your region for the best experience.
No thank you

Tip van de maand: een abonnement verlengen

Om zonder onderbrekingen van je favoriete nummers te kunnen genieten, wordt je KaraFun abonnement elke maand automatisch verlengd. Wil je even ertussenuit of je abonnement beëindigen? Dat is eenvoudig. Een paar keer klikken en het is voor elkaar! Laten we samen een blik werpen op alles wat je moet weten over het verlengen van je abonnement!

Verlengen

Elk maandabonnement dat is afgesloten via een bankpas of PayPal zal automatisch worden verlengd. Je kunt op elk gewenst moment je abonnement opzeggen, rechtstreeks vanuit Mijn account door te klikken op de optie 'opzeggen'. Let op: de partypass van 48 uur, de weekabonnementen en betalingen via de App Store worden niet verlengd.

In bepaalde gevallen kunnen verlengingen niet worden afgehandeld. Dat heeft vaak te maken met een limiet gesteld door je bank of je kaartuitgever. We raden je aan contact op te nemen met de betreffende instellingen voor meer informatie.

Data

De abonnementsverlengingen worden uitgevoerd één maand na de datum en het tijdstip van je eerste inschrijving. Als je bijvoorbeeld op 14 januari een maandabonnement hebt genomen, zal de verlenging op 14 februari plaatsvinden. In het geval dat je op de 31e bent ingeschreven en de maand erna slechts 30 dagen telt, vindt de verlenging op de 1e van de maand plaats.

Als je de datum van de automatische afschrijving wilt wijzigen, moet je eerst het lopende abonnement opzeggen, wachten tot het afgelopen is en je opnieuw abonneren op de gewenste dag.

Updaten van een bankpasje

Update je bankpas via Mijn account bekijken. Als je deze optie niet ziet staan, is het mogelijk dat:

  1. Je geen verlengbaar abonnement hebt.
  2. Je abonnement al opgezegd is en je bankpas verwijderd.

Zeg nooit een abonnement op voordat je de bankpas hebt geüpdatet, want dan moet je wachten tot het abonnement afgelopen is voordat je je opnieuw kan abonneren met de nieuwe bankpas.

Het bedrag op bankafschrift wijkt af van de vermelde abonnementskosten

KaraFun berekent nooit extra kosten. Als je toch merkt dat het bedrag op de bankafschrift afwijkt van dat vermeld op onze site, dan verzoeken we je contact op te nemen met je bank.

Meer vragen? Aarzel niet en ga naar ons helpcenter, onze blog en al onze tips.

We hebben het neusje van de zalm met ons uitgebreide liedjescatalogus!

KaraFun ontdekken

Dit moet je lekker vinden!